#1 2010-07-19 14:48:31

 rezio3

Członek Gildii

Skąd: Dolnyśląsk
Zarejestrowany: 2010-07-09
Posty: 23
Punktów :   
WWW

Cataclysm - zmiany ekwipunku i przedmiotów

Przedstawiam wam nowe statystyki eq w Cataclysmie(troche tego jest wiec jak nie masz co najmniej pol godziny - nie czytaj tego ;p):


- Stamina – klasy nie noszące plate zobaczą jej więcej na swoim ekwipunku. Różnica między tankami a innymi specjalizacjami będzie mniej widoczna.

- Spirit – od teraz będzie dostępny tylko na przedmiotach przeznaczonych dla healerów (wszystkich, nawet Paladinów i Shamanów). Inne specjalizacje otrzymają inne sposoby na regenerację many.
- Intellect – nie będzie już dawał tyle many, ale za to stanie się głównym źródłem Spell Power.

- Haste – stanie się bardziej atrakcyjne dla wszystkich klas, pozwoli też na szybszą regenerację energii, run itp.

- Block Rating – blokowanie będzie zawsze zmniejszać obrażenia o 30%. Sam rating jedynie zwiększy szansę na taką udaną akcję.

- Parry – nie będzie już zapewniać całkowitego uniknięcia obrażeń ani przyspieszać ataków. Zamiast tego sparowanie ataku będzie skutkować zmniejszeniem siły tego i następnego ataku przeciwnika o połowę. A zatem: Dodge = szansa uniknięcie 100% obrażeń od jednego ataku, Parry = szansa na uniknięcie 50% obrażeń od dwóch ataków, Block = szansa na uniknięcie 30% obrażeń od jednego ataku.

- Mastery – ten nowy stat pozwoli graczom na doskonalenie się w tym, co jest wyjątkowe dla ich drzewka talentów. Będzie ściśle związany z talentami, więc zyskane korzyści będą zależeć wyłącznie od klasy i wybranej specjalizacji. Więcej informacji o Mastery w przyszłości.

- Armor – wartość pancerza widoczna na ekwipunku się zmniejszy, ale tylko proporcjonalnie w stosunku do tego, co jest obecnie. Zmaleje również różnica w ilości punktów pancerza pomiędzy plate a mail, leather i cloth.

- Resilience – będzie wyłącznie wpływać na obrażenia od graczy, włączając w to uderzenia krytyczne. Nie będzie oddziaływać na szansę na zadanie obrażeń krytycznych, wyssania many i temu podobne efekty.

- Strength, Agility, Hit Rating, Expertise, i Critical Strike Rating – ciągle będą na ekwipunku. Będą funkcjonować podobnie jak obecnie, choć pewne detale się zmienią. Szczegóły poniżej.

Usunięte z ekwipunku

- MP5 – zniknie na dobre, jego funkcję przejmie Spirit.

- Defense – również przestanie istnieć. Klasy tankujące staną się niewrażliwe na obrażenia krytyczne od potworów poprzez przełączenie się w odpowiedni tryb, taki jak Defensive Stance, Frost Presence, Bear Form czy Righteous Fury.

- Spell Ranks – zostaną skasowane w Cataclysm. Wszystkie czary będą miały jedną rangę i skalowały odpowiednio z poziomem. Częstotliwość, z jaką będzie się zdobywać poszczególne zaklęcia, się zmieni, by wypełnić powstałe luki. Zostaną również dodane nowe umiejętności.

- Weapon Skill – także zniknie na zawsze, wszystkie klasy będą zaczynać grę ze znajomością wszystkich potrzebnych umiejętności korzystania z broni i nie będą musiały ich ulepszać.

Co jeszcze należy wiedzieć

- Combat ratings – wszystkie będą znacznie trudniejsze do wymaksowania. Można oczekiwać, że stworzenia w Cataclysmowym endgame będzie trudniej trafić oraz zadać im obrażenia krytyczne, podobnie jak obecnie widać różnicę między mobami na poziomie 80 i 83. Dzięki temu hit czy expertise ciągle będą atrakcyjnymi statystykami.

- Reforging – tak jak wspomniano na Blizzconie, możliwe będzie zamienienie jednej statystyki na 50% innej. Niektóre przemiany (jak zmiana Staminy na Strength) nie będą jednak możliwe, celem jest bowiem zróżnicowanie ekwipunku, a nie wrzucanie wszystkiego w jeden stat.

- Gemy – zmienią się kolory gemów dla niektórych statystyk. Dla przykładu, Hit prawdopodobnie będzie niebieski zamiast żółtego. Więcej szczegółów na ten temat w przyszłości.

Zmiany w istniejącym ekwipunku
Tak jak w przypadku poprzednich dodatków, zmiany te zostaną wprowadzone do całego istniejącego obecnie ekwipunku, choć nie wiadomo jeszcze kiedy. Poniżej znajdziecie podsumowanie powyższych zmian dla poszczególnych typów klas.

Jeśli jesteś tankiem (ale nie druidem), oczekuj:
- braku Defense. Istniejące Defense zmieni się w Dodge, Parry lub Block Rating.
- braku Block Value. Istniejące Block Value zamieni się w Block Rating.
- podobnej ilości Staminy, choć zauważysz zmniejszoną różnicę w jej ilości pomiędzy twoim ekwipunkiem a tym używanym przez DPS-ów.
- zmniejszonej ilości punktów pancerza.

Jeśli jesteś DPS-em walczącym wręcz, druidem tankiem lub hunterem, oczekuj:
- dużo więcej Staminy. Zmniejszy się za to bonus wynikający z Bear Form.
- Strength jeśli nosisz plate, Agility jeśli nosisz mail lub leather.
- przekształcenia Attack Power w Agility i Staminę oraz zmiany Armor Penetration w Haste lub Crit.
- braku Intellectu. Hunterzy nie będą go potrzebowali, bo nie będą korzystali już z many. Shamani i Paladini Retribution będą ją zdobywać w inny sposób.

Jeśli jesteś DPS-em rzucającym czary, oczekuj:
- dużo więcej Staminy.
- przekształcenia Spell Power w Intellect i Staminę.
- braku Spiritu. Nie będzie on jednak potrzebny do DPS-u ani do regeneracji many.

Jeśli jesteś healerem, oczekuj:
- dużo więcej Staminy.
- przekształcenia Spell Power w Intellect i Staminę.
- przekształcenia MP5 w Spirit. Regeneracja many będzie znaczyła dużo więcej niż obecnie. Paladini i Shamani zyskają ze Spiritu dużo więcej niż obecnie.

Jeśli jesteś Druidem Balance lub Shamanem Elemental, oczekuj:
- dzielenia ekwipunku z Druidami Restoration i Shamanami Restoration.
- Spiritu na ekwipunku i braku Hitu.
- talentu przekształcającego Spirit na Hit.
- Hitu na pierścieniach i podobnym ekwipunku. Będzie on dalej przydatny.
- braku problemów ze Spiritem jako Hit. Buffy już nie będą zwiększać jego ilości, więc nie martw się o nadmiar Hitu.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wiele niskopoziomowych przedmiotów z bezsensownymi kombinacjami statystyk jak Agility ze Spiritem będzie zmienione. Zostaną również dostosowane nagrody za zadania, przedmioty z profesji oraz dropy z instancji, by pasowały do nowego systemu i do każdej specjalizacji.

Pamiętajcie, że wiele może się jeszcze zmienić, jest też pewnie sporo luk do wypełnienia. Wszystkiego tego mamy się dowiedzieć w niedługiej przyszłości. Cóż, czekamy! A co wy sądzicie o tych zmianach?

Ostatnio edytowany przez rezio3 (2010-07-19 14:53:32)

Offline

 

#2 2010-07-19 17:09:34

 Erenin

Członek Gildii

910400
Skąd: Sieradz
Zarejestrowany: 2010-07-18
Posty: 26
Punktów :   

Re: Cataclysm - zmiany ekwipunku i przedmiotów

kupa bo całe moje doświadczenie idzie na marne....


,,Czasem mamy taki dzień, że chętnie byśmy zabili jakiegoś alianta. Czasem, że chcemy wybić armie mobów. A czasem po prostu usiedli nad morzem, napalili ognisko i w spokoju połowili ryby rozmawiając z przyjacielem.''
                                                                                       Erenin Kirostok

Offline

 

#3 2010-07-19 17:11:23

 rezio3

Członek Gildii

Skąd: Dolnyśląsk
Zarejestrowany: 2010-07-09
Posty: 23
Punktów :   
WWW

Re: Cataclysm - zmiany ekwipunku i przedmiotów

też tak sądze... znowu odnowa trzeba sie uczyć co gdzie i jak -.-

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Noclegi Bad Frankenhausen www.epodrozni.pl helpmyse fullmetalrpg